top of page
Writer's pictureEscape From Reality

Retrospectivă 2018


A sosit timpul să arunc un ochi în urmă și să văd care au fost poveștile, locurile, trăirile prin care am trecut în acest an și în pielea căror personaje am fost de această dată. Nu am jucat teatru :). Este vorba despre lecturile pe care le-am savurat în anul 2018. Ca orice ”cititor adevărat”, am o agendă în care îmi notez toate cărțile pe care le citesc. Am început acest obicei de câțiva ani, mi-a prins bine și îl voi păstra în continuare.


Tot în ideea de a nota lucruri pentru a nu le uita, mi-am făcut o nouă agendă, în care notez următoarele cărți pe care îmi propun să le citesc. Deja am o listă pentru anul 2019, dar voi vorbi despre ea într-un alt articol :). Ca să nu mai lungesc vorba, voi lăsa mai jos lista cu cărțile pe care le-am citit anul acesta, în ideea de a te inspira și pe tine titlurile respective.


IANUARIE


  1. Secretul Vraciului de Joseph Delaney

  2. Bătălia Vraciului de Joseph Delaney

  3. Greșala Vraciului de Joseph Delaney

  4. Arta rețelelor sociale de Guy Kawasaki și Pet Fitzpatrick

FEBRUARIE


  1. Origini de Dan Brown

  2. Eu sunt Malala de Malala Yousafzai și Christiana Lamb

  3. Musai List de Octavian Pantiș

MARTIE

  1. Mic dejun la Tiffany de Truman Capote

  2. Micul Prinț de Antoine de Saint - Exupery

  3. Fericirea îmi scapă printre degete de Agnes Martin - Lugand

  4. Prințesa de hârtie - prima parte din seria Familia Royal de Erin Watt

APRILIE

  1. Urzeala Tronurilor: Festinul Ciorilor - cartea 1 din volumul 4 de George R.R. Martin

  2. Urzeala Tronurilor: Festinul Ciorilor - cartea 2 din volumul 4 de George R.R. Martin

MAI

  1. Vânătorii de zmeie de Khaled Hosseini

  2. Prințul de hârtie - a doua parte din seria Familia Royal de Erin Watt

IUNIE

  1. Mica encicopedie Hygge de Meik Wiking

  2. Urzeala Tronurilor: Dansaul Dragonilor - cartea 1 din volumul 5 de George R.R. Martin

IULIE

  1. Arta Simplității de Dominique Loreau

  2. Nimic mai mult de Anna Todd

  3. Eu și totuși alta de Jojo Moyes

AUGUST

  1. Mica enciclopedie Lykke de Meik Wiking

  2. Castelul de sticlă de Jeanette Wals

  3. Reversul Medalei de Andreea Răducan

  4. Cu ochii minții - volumul 1 din seria Doctrina Mortală de James Dashner

SEPTEMBRIE

  1. Pe linie de Serena Williams și Daniel Paisner

  2. Regina Roșie - volumul 1 din seria Regina Roșie de Victoria Aveyard

OCTOMBRIE

  1. Sabia de Sticlă - volumul 2 din seria Regina Roșie de Victoria Aveyard

  2. Și soarele e o stea de Nicola Yoon

  3. Crima din Orient Express de Agatha Christie

NOIEMBRIE

  1. Conversații decisive de Kerry Patterson și Joseph Grenny

  2. Călătorind prin Europa de Est de Gabriel Marcia Marquez

  3. Splendida cetate a celor o mie de sori de Khaled Hosseini

DECEMBRIE


*Sapiens - scurtă istorie a omenirii de Yuval Noah Harari - însă nu am reușit să o citesc în întregime pentru că nu aveam un subiect care să mă atragă și mi s-a părut puțin greoaie.


  1. Orașul Oaselor - volumul 1 din seria Instrumente Mortale de Cassandra Clare

Cam acestea sunt cărțile pe care le-am citit în acest an. Sper să îți găsești următoarea lectură prin titlurile de mai sus. La câteva dintre ele am scris recenzii și am pus link către acestea dacă vrei să afli mai multe despre cartea respectivă.


Inițial îmi propusesem să citesc 50 de cărți în 2018, însă din diverse motive (pe care nu le voi interpreta drept scuze :))) am citit doar 33 de cărți. Tot 50 rămâne obiectul pentru anul 2019, cu dorința de a-l îndeplini. :)


6 views0 comments

Recent Posts

See All

Commentaires


bottom of page